熱門文章

2010年11月19日 星期五

My Motto

 My motto is “Play hard, study hard, and work hard.”  I do as much as I can  every day.  I don’t waste any time.  God only gives us a certain period of time.  He wants us to make the best use of it.  He wants us to enjoy it.  We should enjoy life while we are still young.  Don’t miss any opportunities. Don’t pass up any good chances.  Life is short.  Life is sweet.  Life is precious.

 Go for broke.  Live for the moment.  I live my life like there is no tomorrow.  Live it up.  Try new things.  Eat, drink, and be merry, for tomorrow may never come. I don’t care if I live a long or short life.  To me, quality is more important than quantity.  I want to live each day as my last.  Yesterday is history.  Tomorrow is a mystery.  Today is a present.

草草隨筆!
我的格言就是遊戲時遊戲,讀書時讀書,工作時工作。每天我會盡力把它做好。我也不會虛度歲月。主帶給我們的時間是有盡頭,祂期望我們能夠將它善用。祂需要我們享受生命,尤其於年青時,更應盡情享受。絕不應任意放棄和錯過任何享受它的機會。全因生命是短暫、甜蜜和寶貴的。
彷彿這刻生命一片迷網,像沒有明天。但我會積極站起來,不理會明天是否存在。尋找新嘗試或生活方式,【令自己變得愉快、令生命變得精彩】,儘管明天永不來臨。所以我不管生命的時限,重點是在於它的質量而不是數量。我甚至希望每一天都是盡頭;明天祇是期盼,如沒有明天,今天就成最寶貴的禮物。

沒有留言:

張貼留言